Semestermode


Oj, vad jag har hamnat i semestermode!

Jag är sen i fredags hemkommen från en härligt semestervecka i Turkiet, som jag spenderat med mina fina föräldrar som firar att de fyller jämnt! Vi har haft en lugn och skön vecka, som förutom lite regn och blåst, varit perfekt.

Sen jag kom hem har sakerna gått i ett och jag har inte haft tid att blogga. Självklart kommer det ett inlägg med semester-bilder, men ikväll får ni nöja er med ett smakprov!




Tack mamma och pappa för en fin vecka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Welcome back Babe!

Ta'tt i semestermode, bara du ta'tt...

Puss o kram

2:a kommentar, skriven , av Pappa:

Tack själv gumman, det var trevligt att ha dig här. Kram

3:e kommentar, skriven , av Mamma:

Perfekt semesterbild!

Kram!

Kommentera inlägget här :