Caviar manicure

Igår köpte jag mitt första caviar manicure-nagellack. Eller man kan väl egentligen inte kalla det för nagellack, det är små färgade kulor som man fäster ovanpå nagellacket. Jag köpte ett set med ett guldigt lack och en flaska med guldiga och turkosa små kulor. Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet.


I beskrivningen står att man ska lägga kulorna i det andra lacket nagellack och sen låta det torka, men jag märkte ganska snabbt att de inte skulle sitta kvar särskilt länge, så jag körde på ett rejält lager av överlacket Seche vite, och nu sitter de som berget.

Idag kommer Malin och lilla underbart söta Teddy hit, så nu ska jag fundera ut vad jag ska hinna baka till vår lilla fikastund. Tur att det är träning på schemat ikväll! :)

Trevlig helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Åh, om Fia ser det här, så vet jag vad hon kommer att köpa...
Men riktigt snyggt ser det ut!
Kram/M

Kommentera inlägget här :