Snökaos!

Idag vaknade jag till världens snökaos. Så pass att det inte tog många minuter för mig att bestämma mig för att arbeta hemma idag. Varför ge sig ut om man inte måste?

För en stund sen såg det ut så här.
Svårt att fånga på bild, men det är helt galet vad det snöar! Och blåser!

Jag gick ut för en liten stund sen för att gå runt hörnet och handla lite på ICA och jag var inte inne i butiken många minuter, men när jag kom ut igen var mina fotspår redan helt försvunna, täckta av nyfallen snö.

Och jag som ska in i stan ikväll och träffa en mycket efterlängtad kompis som jag inte träffat på alldeles för länge - hoppas verkligen att inte snön hindrar oss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Milde tid! Stanna inne! Du kommer inte att hitta hem igen...
Här snöar det fortfarande, men betydligt mera sparsamt!
Kram/M

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Uuuuu ser r
Light ut! Här har vi haft strålande sol och nästan vindstilla idag, önskar oss det nu ram till februari! Kram

Kommentera inlägget här :