Fredag!


Åh, jag älskar fredagar! Visst är det nåt speciellt med dem? Jag har dessutom lyxen att oftast jobba hemma på fredagar , då blir de ännu mer speciella. Det blir ofta långsamma morgnar, jag går klädd i pyjamas och med en kaffekopp i handen, TV Nyhetsmorgon står på i bakgrunden och jag sitter och jobbar i vårt fina hemmakontor.
Idag efter jobbet ska jag in till stan för en tjej-AW på Grand Central här i Stockholm. Grand Central är ett hotell mitt i centrala Stockholm, ett vattenhål för många törstiga Stockholmare. Huset är från 1880-talet och hotellet är inrett i bästa NY-industriell stil. Hotellet Ace i just NY var en inspirationskälla för det här nya, svenska polulära hotellet.

Jag passar på att hänga med brudar, P ska nämligen ut i skärgården med grabbarna idag för övernattning och imorgon ska de skjuta lerduvor! Så himla kul, jag är avis att jag inte får följa med... :)
Så inte nog med dagens AW, imorgon ska jag och bästa Anna (ja, jag vet att jag har flera Anna, det här är den som är tillsammans med en av P:s bästa kompisar, som för övrigt också åker med ut i skärgården idag) träffas för att äta brunch och shoppa - helgmys!
På kvällen tror jag att det blir myskväll med P och på söndag ska vi på kafferep till P:s syster.
Kommer bli en bra helg det här. Hoppas att ni också får en underbar helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Det låter som en härlig helg du har framför dig!
Kram/M

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vilken härlig helg! Jag hoppas komma iväg till en eller annan butik jag också för lite shopping, håll tummarna ;)

Kommentera inlägget här :