Snart tillbaka

Nu börjar jag se ljuset i tunneln! Snart ska jag kunna vara tillbaka här i bloggen och uppdatera!

De senaste veckorna har i princip bestått av att jobba, äta, sova och jag har inte hunnit träffa mina vänner eller något annat sånt, mer än vid ett fåtal tillfällen. I förra veckan blev jag dessutom superförkyld och var tvungen att vara hemma från jobbet i två dagar, det har inte hänt på hur länge som helst. Men jag antar att det är kroppens sätt att säga att enough is enough.

Nu mår jag hur som helst bättre och jobbet har börjat lugna sig. Snart ska jag berätta vad det är för spännande vi har hållt på med! Ikväll är det iaf final i vårt projekt - det ser jag väldigt mycket fram emot!

Det tråkiga med finalen är att mitt uppdrag på ICA då också väldigt snart är slut, så det är med lite sorg i hjärtat jag lämnar det, efter två år som konsult där. Jag har ju inte bara haft ett otroligt roligt uppdrag utan även skaffat vänner för livet, de är verkligen underbara där och jag kommer verkligen sakna dem! Men vi får se, man kanske kan snika sig in där längre fram också... :)

Men det är inte bara sorgligt att lämna, det är också spännande, att öppna dörren för nya, roliga projekt! Vi får se längre fram vad och var det blir, har några saker på g...

Men innan dess - final på ICA! Vi ses snart igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Det ska bli spännande att höra mer om ICA-finalen!
Och om dina nya projekt...
Kram,M

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Oooo spännande värre! Ser fram emot uppdatering och är väldigt glad att du är frisk igen! Många kramar!

Kommentera inlägget här :