Min nya bästis



Jag har en ny bästis.

Jag har länge funderat på om detta skulle kunna vara en bra investering, och i fredags bestämde jag mig. Nu står den hemma hos oss och jag är redan fullkomligt såld på den! Det ersätter ju inte på något vis en vanlig dammsugare, men när man som vi har vita golv, svart katt och en kattoa med sand i, så är den guld! Förut fick vi plocka fram stora åbäket flera gånger i veckan, nu kan man bara greppa den här godingen och dra över glovet lite snabbt, där det behövs.

GULD.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Enkelt och smidigt!

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

it's divine! Kan inte va utan vår! Kram

3:e kommentar, skriven , av Mia:

Är denna BRA och inte bara snygg?
Vill också ha en, men har inte orkat ge mig in i djungeln och läsa på...

Svar: Denna är SJUKT bra! Tycker iaf vi! Det finns säkert de med bättre sugförmåga, men det här får upp damm, katthår, kattsand, you name it! Jag dammsuger till och med av soffan med den och den får upp katthåren som fastnat!
Paula

Kommentera inlägget här :