Bästishäng x 2


Igår åkte jag in till stan för att träffa två av mina bästa vänner, AnnaCarin och Mia. Vi har alla varit vänner sedan högstadietiden och de är två av mina absoluta favoritpersoner! AnnaCarin bor sedan några år tillbaka i Sthlm så vi ses väldigt mycket, men Mia och hennes familj huserar i Lund, så det blir inte lika ofta.

Den här veckan är hon iaf uppe med hela familjen, som numera består av Mia och Magnus och fyra (!) barn, Minna (4,5), Maja (1,5) och så tvillingpojkarna Morris och Max-Petter (3 månader).

Det var första gången både jag och A-C träffade pojkarna, så vi passade på att mysa ordentligt med dem!

Alltid lika mysigt att hänga med sina bästisar - let's do it again soon!

AnnaCarin och Max-Petter

Magnus och Maja

Dubbelt upp!


Lilla Morris och jag


Godisbiten Max-Petter


Tre bästisar <3


SupermammaMia och jag


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Otroligt att Mia har FYRA barn! Så roligt att se både dem och bästis-flickorna!
Kram/M

Kommentera inlägget här :