Naken foundation och bästa ansiktstvätten


I julklapp av min kära sambo fick jag i år bland annat en ansiktstvätt som jag tänkt köpa hur länge som helst, men aldrig unnat mig. Nu har jag den alltså och jag kunde inte vara gladare. Den är fullkomligt ljuvlig, man behöver i princip ingenting, ta max en halv ärta i storlek och du får ett fantastiskt lödder att tvätta ansiktet med! Den är så mjuk och härlig och luktar som tvål gjorde när man var liten, dvs bara rent. Vad är det då för en tvätt jag pladdrar om?

Jo - Kanebo Sensai Sily Purifying Creamy Soap.



I mellandagarna var jag också ute och skaffade mig en ny foundation som jag också bara måste tipsa om! Den lever verkligen upp till sitt namn - DiorSkin Nude. Man stryker på den och den nästan försvinner in i huden och med sig tar den alla röda nyanser, små blemmor eller vad helst man vill få bort. Den är magisk! Och dessutom har den spf 10, vilket jag tycker är toppen!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Tack för tipsen! Kram!

2:a kommentar, skriven , av Åsa:

Har köpt idag, foundation. Och concealer ;-) Världens raraste, manliga, make up artist hjälpte mig. Han slängde med gratisprover på ett serum och en ansiktskräm också som skulle vara bra mot mina stressutslag :-)

Kommentera inlägget här :