Hemmajobb


En av de bästa sakerna med att ha eget företag är att man själv kan bestämma när och var man jobbar. Idag har jag valt att sitta hemma, eftersom det ändå är halvdag och alla på kontoret skulle antingen vara lediga eller jobba hemma. Annars tycker jag att det är ganska trevligt att åka in till kontoret, där har man ju kollegor att prata med och man kommer ut lite. Å andra sidan är det rätt skönt som jag har det nu också, eget kaffe i koppen och myskläder på. :) Finns väl för- och nackdelar med allt antar jag.




Den här lilla godsaken fick jag av min härliga syster. Den piggar upp vilken grå vardag som helst och jag älskar den! Tack Fia!

Nu efter nyår har jag bara ett uppdrag att koncentrera mig på, vilket känns riktigt skönt! Det senaste året har jag haft lite för många järn i elden och när jag i höstas började ta in underkonsulter såg jag ljuset i tunneln. Så nu har jag alltså lagt ut allt jag inte hinner med själv och sitter endast med en egen kund. Inte bara är det bra för mig, utan även för kunden i fråga, som får hela min uppmärksamhet. :)

Nu ser jag fram emot ett 2012 med en ny webbplats och nya möjligheter - bring it on!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karin:

Sv: Kul att du gillar bloggen :)

2:a kommentar, skriven , av Monica:

Den datormusen passar verkligen dig!

Lycka till med jobbet och trevlig helg!

Här stormar det och ösregnar idag - igen!!!

Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Åååå ibland vill jag verkligen byta liv med dig Paula! Jag vill oxå sitta i myskläder o dricka kaffe o ha en så URLÄCKER mus... Säg till om du vill byta nån dag ;)

puss på dig fining!

Kommentera inlägget här :