Full vecka


Pust, fullt upp den här veckan.

Har äntligen kommit igång med träningen igen och det är ju sååå skönt! Känner att ryggen blir bättre och bättre efter varje pass, så nu håller jag tummarna för att det här gamla ryggskottet är på väg bort! Det här med att inte ha någon dusch hemma har verkligen funkat som ett incitament för att gå till gymmet. Skönt att få in rutinen igen. Jag är ju van att träna flera dagar i veckan så det har varit jobbigt de här månaderna då jag inte kunnat göra nånting.

Det enda som är lite trist nu är att jag inte kan träna riktigt som jag brukar och vill, exempelvis är det fullkomligt omöjligt att springa, det som jag blivit så förtjust i. Så nu blir det med crosstrainer, power walks och styrka, men så länge jag får röra på mig så ska jag inte klaga! :)


Vi har nu äntligen kommit igång ordentligt med planerna för lägenheten. Golvfirman är bokad, målaren likaså och idag ska jag beställa tapeterna. Det blir till att börja med björktapeten i sovrummet och Marimekkotapeten i köket. Ja, jag har tänkt om och hoppas på att jag inte kommer uppleva den som fyrkantig när den väl sitter på väggen. Återstår att se hur det blir... Lovar att återkomma med bilder från renoveringen. Min favvo-tapet, den med guldbladen, avvaktar vi med. Jag känner att jag måste vara lite i lägenheten, se golvet klart och våra möbler på plats, för att veta vad jag ska göra med resten av väggarna. Men det känns superkul att vi kommit såhär långt!

Nu kan jag knappt vänta på att få nycklarna till vårt nya hem! Exciting!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Spännande, förstår jag!

Var rädd om dig!

Kram!

Kommentera inlägget här :