Finbesök och vardagslyx


Under nyårshelgen har jag haft min syster med famlij på besök och det har såklart varit underbart mysigt! Sista dagen de var här passade vi på att åka ut till ett av mina absoluta favoritställen - nämligen Saltsjöbaden! Det är något med atmosfären, luften, husen och havet som gör att min själ känner sig otroligt lugn och hemma där.

En dag ska vi ha ett hus där.

I Saltsjöbaden ligger också en underbar butik, Systrarna i handelshuset Saltsjöbaden, där vi såklart stannade till och kikade lite. Jag passade på att köpa mig ett riktigt härligt doftljus från Voluspa.



Voluspa gör riktigt härliga och lyxiga doftljus och jag har så himla länge tänkt köpa ett. Det blev den underbara doften Eden and pear - den doftar riktigt fräscht. Nu åker det dessvärre ner i en flyttlåda och jag kan knappt vänta tills vi kommit i ordning i nya lägenheten och jag får ställa det på plats och tända det.






Och visst är det fint?

Kommentera inlägget här :