Sovrumshylla


Jag måste också bara visa er vår nya hylla ovanför sängen. Jag har länge letat efter fina konsoller eller en färdig hylla att ha på träväggen ovanför sängen, att ställa lite fina saker på och hänga krokar på undersidan av som man kan ha små fina saker hängandes på. Men jag har inte hittat nåt som passat.

Döm av min förvåning när jag på IKEA av alla ställen plötsligt står öga mot öga med exakt det jag letat efter! Det var bara att handla och skruva ihop - och så här fint blev det!


Jag är såå nöjd! Nu ska det bara piffas lite till, vill ha en fin tavla att ställa på hyllan och luta mot väggen och så är jag på jakt efter ett fint vitt bomullshjärta att hänga på en av krokarna, vad tror ni om det? Om det är nån som vet var man kan få tag i det - tipsa mig gärna!

Måste sen bara avsluta med att visa en av mina underbara helgbuketter! Jag brukar alltid ha färska blommor hemma, men på sommaren när man är hemma så lite så har det blivit lite glest med den varan. Men nu är hösten och vardagsrutinerna här, och med det följer blommorna!


Trevlig helg allihop!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica, Broby:

Wiiii! Shes back! O det med besked! Hyllan är verkligen jättefin, är sugen på den till köket :) er semesterresa verkar vara sådär härligt avkopplad och berikande som man bara drömmer om. Håller tummarna att det fortsätter trilla in mer här på din blogg! Puss o kram vackra du!

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Precis så föreställde jag mig hyllan när du beskrev den...jättefin!
Ett vitt tyghjärta kan du väl sy själv, nu när du har symaskin?
Kanske med lavendel i?
Kram/M

Kommentera inlägget här :