(blogg-)semester


Oj, vad jag har tagit semester i år! Känns som om jag kopplat bort hela hjärnan stundtals, vet knappt vad det är för dag eller ens vad jag har för skostorlek. U N D E R B A R T.
Som ni har märkt har jag även tagit semester från bloggen, detta för att jag faktiskt inte ens haft med mig min dator, så ouppkopplad har jag varit. Men imorgon är det dags igen, upp tidigt och iväg, prestera och tjäna pengar. Det känns både kul och lite jobbigt, jag har ju varit ledig väldigt länge den här sommaren. Men på det hela taget ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagens rutiner, träffa härliga kollegor, uppdatera sig på gymschemat och falla trött ner i soffan efter en lång dag. Och med vardagen kommer bloggandet.
Men bara för att jag haft semester från bloggen betyder inte det att ni kommer missa min sommar, jag kommer efterhand att göra inlägg från våra olika äventyr, så titta in då och då.
Hej så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!
Själv har jag ju varken haft vanlig semester eller bloggsemester...
Men jag njuter av vår vackra sensommar!
Kram/M

2:a kommentar, skriven , av Jessica! Broby:

Välkommen tillbaka o tro mig, jag kommer titta in! Du e saknad! Men såklart välförtjänt av en underbar semester!

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Hej P!
Ser fram emot att höra hur ni haft det i sommar.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Mia:

Ja men det var väl på tiden ;-)

Kommentera inlägget här :