Lovely Leila


Jag älskar Leila.

Lindholm alltså. Ni vet hon som bakar i pastellfärgernas himmelrike. Hon har börjat tillverkla kökssaker, sist jag hade Anna över på middag hade hon köpt med sig urfina glasunderlägg och sugrör från Leilas affär.




Jag älskar dem och kan knappt vänta på att få sticka ner ett fint sugrör i ett glas iste i solen på balkongen i vår! Tack snälla Anna!

Jag hittar massor med fint när jag surfar runt i Leilas General Store, kolla in!









Och inte nog med alla dessa fina nytillverkade kökssaker, hon säljer även egeninsamlade vintagekökssaker som är helt underbara. Vem skulle inte vilja ha de här?









Älskar ni också Leila?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Näeh...

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

hon kan pastell den där tösen, men jag vet inte jag.. men vintage-grejorna är helt lovely!

3:e kommentar, skriven , av Åsa:

Jaaaaa! Jag älskar Leila och vintage-karamelliga saker! Mjöl-måttet tror jag också finns på Systrarna Voltaire där jag handlade sprits-sprutan till dig härom året. Var lite sugen på att köpa ett sådant, eller om det var väldigt snarlikt.

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Kul att du gillade dem! du får ha sugrören i fredagsdrinken när ni summerar veckan i myshörnan:)

Kraaam

Kommentera inlägget här :