Laura Ashley love


Jag har hittat ett nytt favoritmärke. Laura Ashley. Har inte riktigt gillat deras blommiga, gulliga stil tidigare, men på sistone har jag hittat himla mycket fint. De har ju allt från kläder till kuddfordral och badrumsgrejer.

Jag har ju länge letat efter tvål och handcreme i pumpflaska att ha på handfatet i badrummet, men oj vad svårt det är att hitta något som luktar gott, har en bra handcreme och som inte innehåller parabener. Men jag fann till slut Laura Ashleys Gardenserie och tvålen Falling Leaves. Den luktar underbart fräscht, och tillräckligt o-flickigt för att den även ska gå hem hos mannen i huset, handcremen känns lyxig, men inte fet och går snabbt in i huden. Som om inte det var nog är tvålen även milt exfolierande, skönt för händerna.

Nu står dessa godingar i vårt badrum.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Oj! Jag säger det igen, ni e helt grymma!!!

Va ni jobbar på alltså, fantastiskt!

Den där Laura kan verkligen sin sak hon =D

Det setet ska jag nog hålla ögonen öppna efter.

kram

2:a kommentar, skriven , av essay help:

It must be a new brand on our market, because I and my familiar didn't know about its existing.

Kommentera inlägget här :