Frisör och finbesök


Idag har jag hunnit med inte bara en, inte bara två, utan tre härliga saker, utöver jobbet. Underbart!

Det började med att jag på lunchen gick till min frisör här i sjöstaden, Mateja på The Venue - hon är underbar! Idag blev det bara toppklippning, men det är alltid lika härligt att komma dit och få håret tvättat, inpackat och huvudet masserat.



Så här snyggt gjorde Mateja med handduken, hihi. :)



Lyx med en iPad som visar en modeshow på spegeln.

Sen var det bara till att gå hem och jobba igen, för att efter nån timme äntligen välkomna min saknade P som kom hem idag!! Dock blev det ett kort möte, han var bara hemma och lämnade väskan, men det är ändå skönt att veta att han är hemma igen.

På eftermiddagen fick jag riktigt finbesök av min fina vän Malin och hennes underbara Teddy a.k.a. baby T!



En liten sömnig typ.



Som ganska så snart somnade på mig - mys!

Sen kom P hem och eftersom han har ett jobb ute i Nynäshamn som han var tvungen att åka och titta till så bestämde vi oss för att passa på att äta middag där, i hamnen. Underbart mysigt och på tiden att vi fick sitta ner och prata och umgås.

Efter besöket på en massa grushögar vände vi hemåt och P lämnade av mig för att åka tillbaka till jobbet.

Sist måste jag bara visa mina underbara rosor som just nu pryder vårt matbord.


Ha en mysig kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

I Nynäshamn har vi också varit en gång - när vi körde fel ut från Stockholm...

Det såg ut att vara en jättemysig stad!

Vad du hinner på en dag!

Kram/M

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Låter som en lovely dag. Önskar jag hade ett uns av din energi! Kram

3:e kommentar, skriven , av Åsa:

Innan jag läste texten tänkte jag att handduken var ngn tjusig scarf som du lindat kring din fina knut som du har ibland. Himla chickt! Så nu blev jag inspirerad till att skaffa en sjal à la Pucci (liknande, har knappast råd med riktig) och ha runt min knut ngn dag. Tänk, va! :-)

Kommentera inlägget här :