Uppe med tuppen


Jaha, här sitter jag, i köket med en kopp te och levande ljus, klockan 5 på morgonen. Jag vaknade halv fyra inatt av att det lät som om katten höll på att riva sin toa, och sen lyckades jag inte somna om. Kom på att eftersom jag har en tidskillnad på 8 timmar framför mig, så skulle det vara ganska smidigt att börja vänja sig redan nu. Så efter att jag legat vaken i typ en timme bestämde jag mig för att smyga upp och här sitter jag nu alltså. Kände att jag störde P hela tiden också och med tanke på hur lite han ändå sover, kändes det inte så schysst.



Men jag älskar ju tidiga morgnar, så det gör inte mig nåt. Jag tycker det är så mysigt att sitta här, det är alldeles tyst, jag har bara levande ljus och utanför fönstret ligger morgondimman över staden. Det bästa är nästan när grannara börjar vakna så smått och man ser hur det tänds upp i lägenheterna mittemot och folk börjar sin dag. Mysigt, om ni frågar mig!

Så idag ska jag alltså ge mig iväg till Seoul, Sydkoreas huvudstad. Och för första gången i mitt liv ska jag flyga business klass! Det är ju inte ofta jag åker nånstans själv, och när jag väl gör det, är det ju oftast inte så långt. Men den här gången ska jag över halva jordklotet, och det själv. Så jag tänkte att - varför inte ge mig själv en present? Så det här är min bonus, för snart 1,5 års slitande med mitt egna företag, så ska jag flyga business klass till Asien! Jag ser nästan fram emot själva flygresan lika mycket som målet. Nja, kanske inte riktigt då, men nästan! Jag ska försöka ta lite bilder längs vägen, så får ni se hur det var. :)

..P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Så snyggt du fixat till! Nu kan jag se hela inlägget i rss-läsaren också. :)

Trevlig resa! ♥

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Vilken härlig lyx att åka business! Ska bli kul att se och höra om!

Trevlig resa! <3

Kommentera inlägget här :