Snörvel, snörvel


När jag gick och la mig igår tänkte jag att imorgon är jag nog frisk! Men oj så fel jag hade... Vaknade med sprängande huvudvärk, frysande, snuvande och huvudet kändes dubbelt så stort som vanligt... Efter att ha varit uppe en stund med Ingela och druckit en nyttig smoothie med spenat och banan, lite kaffe, Echinagard och nåt konstigt japanskt förkylningspulver i vatten, har jag nu gått och lagt mig igen. Energin räckte helt enelt inte längre.

Och jag som brukar säga att jag aldrig blir sjuk. Så himla typiskt att bli det här och nu! Tur att jag har varit här förut, så det känns inte som att jag går miste om massa saker jag vill se och sånt, huvudsaken är ju att jag får spendera tid med Ingela och det jag ju nu ändå.

Men den här dagen blir nog lugn, Ingela passar på att färga håret och göra hemmagrejer och jag får nog vackert ligga här och vila.

Krya på mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Viveka på Humlebacken:

Usch vad trist.. Krya dig

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Krya på dig!!

3:e kommentar, skriven , av Mamma:

Vilken otur! Hoppas att det går snabbt över!

Kram! <3

4:e kommentar, skriven , av Pappa:

Stackare! Det ÄR synd om dig! Sköt om dig! Kram

Kommentera inlägget här :