Miljövänligt och fredagspyssel


Som ni nog redan vet försöker vi i mångt och mycket att vara miljövänliga och idag när jag var och handlade och stod i städgången och letade ny badrums- och köksspray så hittade jag något (för mig) nytt.



De här trevliga produkterna är inte bara snygga, de är Svanenmärkta, Astma och allergiförbundet-märkta och klimatsäkrade! Alla Såklart-produkter tillverkas med mesta möjliga hänsyn till miljön och de är parfym- och färgfria. Jag såg i hyllan att det fanns en hel del andra produkter i serien också, så om dessa visar sig vara bra, kommer det nog bli en stammis hemma hos oss.

Imorgon ska jag ha tjejmys med julbak och julgodisverkstad  med mina fina tjejkompisar och för att piffa till det lite här hemma komponerade jag en fin helgbukett.



Fin va?

Ikväll skulle det ha varit fredagsmys med Anna, P:s bästa kompis Anders sambo. Hon fick diskbråck i onsdags stackaren och har legat pall sen dess och eftersom P och Anders är i Åre så försöker jag så gott jag kan att ta hand om söta Anna. Men nu kände hon sig lite för trött, så vi bestämde oss för att hoppa över det ikväll, så att hon kanske orkar komma hit till julbaket imorgon.

Så jag ska ikväll förbereda inför morgondagen, rensa bland kläder och andra saker inför flytten och snegla lite på Idol-finalen. Vem tror ni vinner?

Trevlig helg allihop!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hej fina Paula! Tack för all uppladdning och sällskap, kändes bra att inte sitta själv på akuten...

Fin bukett! Jag har ju en typ lika men inte på nära håll ;) Tror Robin vinner, brukar vara den med bäst pampig/balladröst...

kram från invalido

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Fin bukett!

Ha det så kul med julpysslet imorgon!

Här stormar det - igen!

Kram/M

Kommentera inlägget här :