Jul och kuddar


Nu var det ett tag sen jag bloggade, men det har ju varit jul och grejer! I år stannade vi i Sthlm och spenderade julen med P:s familj. Julafton hos mostern, Juldagen hos farbrorn och Annandagen hos mamman. Det har varit en lugn och mysig jul i år, vi hoppade helt enkelt över all stress och alla måsten. Med tanke på flytten har vi ju inte heller ägnat nån tid åt att julpynta och greja heller direkt.

Men igår gjorde jag ett Traderaköp! Eller två, för att vara helt ärlig! I dagbädden/soffan/bäddsoffan som vi ska ha i gästrummet vill jag ha ett gäng fina kuddar och nu har jag köpt de första två.





Tyget är Josef Franks Teheran. Är de inte underbara?

Idag är också en rolig dag! Min syster med familj sitter just nu i bilen, på väg till oss för att hälsa på och det ska bli såååå mysigt! De stannar ända till tisdag så det blir värsta lyxveckan för mig! Underbart! Välkomna!

..P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Jättefina kuddar!

Förstår att du är glad åt att familjen B kommer...

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Ååååå vilka fina kuddar!

Älskar Josef F, bara SKA!!! ha hans tapet Eldblomma i vår fd glasveranda!

Längtar tills man får se skapelsen av er blivande lägenhet! kram kram fina fina vän!

3:e kommentar, skriven , av Julia:

Jätte fina kuddar ! Josefs Fransks tyger är underbara ! Är är själv på jakt efter ett speciellt tyg, dock inte i så skarpa färger, men just de tyget verkar vara omöjligt att få tag på :/



Härlig blogg föresten!



MVH Julia

4:e kommentar, skriven , av karin:

Åh vad fina! :)

Kommentera inlägget här :