Marc Jacobs, Eva Solo och Hunterkängor


Var en del av innehållet i mina shoppingkassar.

Jag blev blixtkär i dessa underbara Marc Jabob's skor och var bara tvungen att köpa dem. Intalade mig att jag var värd det. :)
Sen var jag även ute efter en födelsedags- och inflyttningspresent till en av mina bästa vänner och valet föll på en klassisk vattenkaraff från Eva Solo.

Eftersom jag själv älskar dessa råkade en följa med hem till oss också.

Jag tycker ofta att man behöver tvätta händerna mitt i matlagningen och har saknat en tvål att använda, så jag slog till på en underbar Savon de Marseilletvål i doften Verveine. Den doftar underbart och piggar upp i vårt vita kök. Dessutom är den helt fri från parabener och annat skräp, så det är verkligen tummen upp!
Sist men inte minst måste jag ju bara visa mina underbara Hunter-boots som jag fick hem häromdagen. De är redan invigda och I LOVE THEM!

Nu drar jag alldeles strax till Arlanda för att ta flyget ner till Malmö och en helg full med tjejmys! Jag ska träffa mina bästa barndomsvänner och om jag har tur, en och annan familjemedlem.

Ha en underbar helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ses snart, kram, Mamma

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vilka snygga skor! Förstår att du föll för dem. O självklart är du värd dem, dessutom har du ju knappt något att ta på dig på fötterna sen innan.. Ha det så underbart i skåneland!

3:e kommentar, skriven , av Cicci:

Vilka fina saker du köpt. Jag förstår att du blev kär i skorna. De var riktigt snygga!

Kommentera inlägget här :