Saker som kommer emellan


Alltså, varje gång jag tänker att "nu ska jag sätta mig och blogga", så kommer nåt annat emellan. Jag vet inte hur många gånger jag varit på väg och sen fastnat i nåt annat på vägen. Men nu blev det iaf av. Jag har iofs inte så mycket nytt att komma med, allt här hemma är mer eller mindre som vanligt.
Jag börjar längta väldigt mycket efter vår julresa nu! Jag vet ju fortfarande inte vart vi ska eftersom P har planerat allt i största hemlighet! Förutom det lilla faktum att han råkade försäga sig om var vi är på julafton då... Men bara tanken på att vi ska vara lediga och bortresta i tre hela veckor är helt U N D E R B A R! Och tanken på att få ligga på en sån här:
Ikväll ska jag hinna med två träningspass, en middag med P på stan och sedan bio så det är späckat schema! Vi ska se nya Bondfilmen - har ni sett den?
Eftersom jag jobbar hemma idag har jag planerat in en mysig bästis- och bebisträff! Malin och hennes adorable Teddy kommer hit efter lunch och fikar lite - längtar!
Sen på söndag blir det en ny tomtvisning, vi letar lite sporadiskt fortfarande, när nåt dyker upp så kollar vi iaf. Annars har vi fortfarande ögonen mest på den tomt vi hittade för nån månad sen, ute i Kummelnäs, den är iaf fortfarande kvar på listan...
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vill göra mig liten såååå liten o krypa ner i din väska o följa med till stranden.. Skit i jul med familjen, vila under en palm, det hade varit 'the shit'.. I helgen ska barnens studsmatta packas ner för säsongen o sen kanske man ska kolla in en ny affär som öppnat i grannbyn.. :) härliga glesbygdsliv! Lram

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ser ju helt OK ut på den stranden...
Här är GRÅTT, GRÅTT, GRÅTT!
Kram,M

Kommentera inlägget här :