NY-shopping


På begäran kommer här ett inlägg om min shopping i NY! :)

Det inhandlades visserligen en hel del, men jag har valt ut godbitarna.

Först ut är mina extrem-unna-mig-själv-skor! Ett par riktiga klassiker från Christian Louboutin - I LOVE THEM! De funkar till allt och eftersom jag valde den klassiska modellen så hoppas jag att jag kommer ha användning för de här i många år framöver. Älskar den karakteristiska röda sulan!

 Sen blir det mina fynd hos ingen annan än Michael Kors! OH MY, vad han gör snygga grejer! Jag hade kunnat handla allt i hela butiken! Om jag inte hade en så snabbt sinande plånbok... :) Jag slog i alla fall till på en härligt marin kavaj och en handväska som jag bara föll helt handlöst för! Nu längtar jag efter vår!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Åh vilka godbitar du fick med dig hem!

2:a kommentar, skriven , av Tina:

Gud så fina! Älskar skorna! och väskan!... och kavajen :P Väldigt fint och tack för inlägget!

Kommentera inlägget här :