Borta väldigt bra, men hemma ändå allra bäst


Nu är vi hemma igen från vår helt fantastiska resa! Tyvärr åkte jag de sista dagarna på resan på en besvärlig influensa som tyvärr höll mig sängliggandes, men bortsett från det finns det inte mycket att klaga på.

Jag har inte tänkt göra ett långt resinlägg nu, men jag kan berätta lite kort att resan började i Whistler där jag (som jag fruktat) var inbokad för en privat skidlektion! Jag var hur nervös som helst, men det visade sig vara så sjukt kul att jag bokade in en lektion till!

Efter Whistler spenderade vi några dagar i Vancouver innan vi flög vidare mot Bahamas. En kul överraskning med det var att på flygplatsen i Florida dök plötsligt några kompisar till oss upp och skulle med! Vi hade lite otur med vädret, men det är ju alltid underbart på Bahamas. :)
En rolig sak jag måste visa är den här bilden, den till vänster är från Bahamas 2007 och den högra från i år. :)

När vi solat och badat klart flög vi norrut och spenderade resans sista dagar i mitt älskade New York! Tyvärr orkade jag bara hålla mig på benen en av dagarna, men då hann jag med en hel del shopping, jag får återkomma till detta i ett senare inlägg.

Nu ska jag bara bli av med det sista av influensan och min jet lag, sen är jag tillbaka på banan! Det är skönt att vara hemma!

Hej så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

...och skönt att ha dig hemma igen!
Även om jag förstår, att det var en underbar och händelserik resa!
Krya på dig, hjärtat!
Kram/M

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Åååå fina ni!
Synd att du blev sjuk, men shoppingen kompenserade säkert rätt bra kan jag tro! Kramar till dig vännen!

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Låter hääärligt!! (Utom dumma viruset förstås) Inte åldrats en dag heller :)

Kul att du är hemma igen! Vi får ses snart! Kraaam

Kommentera inlägget här :