Tillfälligt avbrott


Åtminstone i bloggen känns det som. Men även i att träffa vänner och hinna träna och annat sånt som jag brukar vara ganska bra på. Nej, just nu är det otroligt mycket jobbfokus, det är sjukt mycket att göra hos en av mina kunder just nu, så för tillfället träffar jag i princip bara mina kollegor.

Det är visserligen roligt, jag älskar både mitt jobb och mina underbara kollegor, men konsekvensen blir ju att andra saker blir lidande. Så nu vet ni varför det bara bloggas högst sporadiskt just nu iaf.

Nu när hösten kliver på med stormsteg och jag knappt har ett liv utanför jobbet, piggar de här härliga byxorna upp vilken dag som helst!

Byxorna kommer självklart från H&M!

Nu är det dags att sova - godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag förstår! Hoppas det lugnar sig för dig snart, saknar dina inlägg. Kram kram

Kommentera inlägget här :