Loppisfynd


När vi var på loppisrundan på Österlen i påsk så hittade jag ju mina fina ankarkrokar som vi letat efter! Men inte nog med det, jag fyndade även de här underbara flaskorna som jag nu diskat och hällt olja och vinäger i. Så fint att få in lite gammalt i denna nybyggda lägenhet!



Och så här ser ankarkrokarna ut, här monterade på hatthyllan som vi precis satt upp. Bildbevis kommer på detta senare också. :)



Nu håller vi på för fullt att fixa med spottarna i taket mellan toaletterna, så jag hinner inte med mer än så här nu, men jag bjuder på en liten bild från min fina date hemma hos Malin idag, jag träffade hennes Teddy för första gången. Myyyys!



Ha en skön fredagkväll!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Fina flaskor!

Fina krokar!

o myssuperduperfina Paula med bebis!

Me love!

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Vilka fynd du gjorde! Dom ser ju jättetrevliga ut med olja och vinäger! Kul!

Kram/M

3:e kommentar, skriven , av Åsa:

Ankarkrokarna är så fina! Flarrorna med! Och vilken livsfarlig bebisbild...

Kommentera inlägget här :