Skidhelg i Grönklitt


Igår eftermiddag satte vi oss i bilen och började resan upp till Orsa och Grönklitt där vi ska spendera helgen. Vi har hyrt en stor stuga tillsammans med ett gäng kompisar och ska åka skidor. P ska ju köra öppet spår så han behöver verkligen träna, med tanke på att vi inte haft nån snö alls i Stockholm i år.

Tankaen är att jag också ska åka lite, men tyvärr sa ryggen ifrån för mycket idag så jag vågade inte ge mig ut. Jag är ju ganska mycket av en nybörjade och ett litet misstag så trillar jag och då gör jag nog skadan än värre än vad den redan är. Hoppas på att det känns bättre imorgon så att jag kan ta en tur då.

Nu i eftermiddags tog jag iaf en långpromenad här i Grönklit, här är verkligen vackert!







Ikväll ska jag och P laga maten, vi har delt upp ansvarsområdena för att förenkla det hela lite, så nu ska jag ta en lång skön dusch och sen göra mig i ordning för kvällen.

Puss & kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Det ser ju väldigt vackert ut och det låter som ni hade det bra! Hoppas att din rygg blir bättre tills i morgon!

Kram!

Kommentera inlägget här :