Packstopp och mysdag


Jag har fått packstopp av P. Han tycker att jag är galen som redan börjat packa och skulle helst se at vi börjar dagen innan slyttlasset går. Ok, jag kan väl förstå honom efter att han vid tre tillfällen fått gå och rota efter saker i nedpackade kartonger för att jag redan packat det... Så nu måste jag sysselsätta mig med annat för det kliar ju sååå i fingrarna för att få packa lite till. I början kändes det här med packningen och flytten lite vemodigt, vi har ju ändå bott här i över fyra år, men nu är jag över det och vill bara få nycklarna till min nya och fina lägenhet!

Vi ska ju visserligen bo i en övernattningslägenhet i 6 veckor innan inflytt, så det är ju en stund kvar, men utflytten är liksom ändå ett steg på vägen.

Idag blir det en mysig dag på stan med Malin, vem vet, vi kanske hittar lite nya fina saker till nya lägenheten... :)

Ha en skön ledig fredag alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Skönt att det känns så för dig - då har du "bott färdigt" på det gamla stället!

Förstår precis att det kliar i fingrarna för att få packa...

Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Söta och fina Paula, tack för en mysig dag på stan! I natt har jag drömt om tupperat hår och mat :) Du är en fin vän! KRAM

Kommentera inlägget här :