Handkräm


I måndags när jag skulle till underbara Madde på Skinneruds nagelvård för att fixa tassarna så anlände jag lite tidigt till Årsta torg där hon har sin salong. På samma torg ligger även en underbar liten butik vid namn Vilda Victoria. I butiken trängs fina smycken med doftljus och inredningsdetaljer. Butiken är ganska liten men man kan med lätthet stå och stirra på samma hylla i tio muniter, för där är så mycket fint!

Den här gången föll valet på en ny handkräm, från "Love+Toast", doften jag valde heter "Paper flower" - vad nu det är. Krämen är underbart skön, känns lyxig, doftar gott och går snabbt in i huden och gör händerna mjuka och smidiga.

Det bästa av allt är ändå att den är helt parabenfri, icke djurtestad och den innehåller inga artificiella färgämnen! Dessutom går en del av intäkterna till Girls Inc.





Och visst är den rätt fin att titta på också?

Jag vet att det varit lite tyst i bloggen på sistone, det är dels pga flytten såklart, men även för att jag i tisdags fick feber och fick gå hem från jobbet. Så igår låg jag i sängen hela dagen och sov från och till. Idag känner jag mig bättre och i eftermiddag bär det av mot Orsa för en härlig längdskidåkarhelg med ett helt gäng kompisar! Vi blir tio pers och ska dela på en stor stuga, kommer bli mys! Jag kommer nog dock inte åka så mycket, dels för att jag haft feber i två dagar och dels för det där j-la ryggskottet jag aldrig verkar bli av med. Men helt kan jag nog inte hålla mig, måste få åka, bara liiiiite. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Ha en trevlig helg, men var rädd om dig!

Kram!

2:a kommentar, skriven , av moster:

Var rädd om dig, lilla Paula!

Spännande med er nya lägenhet och med alla aktiviteter du har för dig!

Moster upp i dagen!



Själv har jag blivit skitförkyld efter tre dagar med AC och 30-gradig värme - hoppas det går över snart. Tack för mysig kommentar på min blogg!



kramar!

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Ååå hoppas du kryar på dig fina!

Handkrämen ser lovely ut!

Puss

Kommentera inlägget här :