Fina barn


När min syster med familj var här och hälsade på över nyår tog min syster i vanlig ordning ett gäng fina bilder.

Den här är från Saltsjöbaden, på väg in till fiket.



De här togs hemma hos oss när jag myster med barnen.


Ella och jag.


Vincent och jag.

En kväll hade jag och Ella myskväll, jag tappade upp ett bubbelbad till henne och tände massa ljus i badrummet och så satt hon och myste i badet och jag satt bredvid och så pratade vi om allt mellan himmel och jord. Så himla mysigt! När hon badat klart fönade och lockade jag hennes hår, så att hon blev så här fin! Är hon inte för söt?





Världens sötaste små syskonbarn! Love you so!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Håller med! Dom är världens sötaste banbarn också...

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Fia:

:)

Fast bilderna på dig med barnen är faktiskt tagna på fiket. :)

Puss! ♥

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

sååå söta barn! o en oootroligt vacker Paula! <3

Kommentera inlägget här :