Hissgardiner och nya kuddar


Jag är sugen på hissgarider.

Tror att det kan bli himla fint i vårt nya sovrum, och kanske även i gästrummet. Men vad ska man ha för några? Min spontana tanke var att de skulle vara enkla, vita, gärna med nån knytanordning på. Men sen kom jag på att det kanske kan vara fint med randiga, eller i linne eller kanske lite beiga. Jag vet att det låter tråkigt, men i vårt sovrum ska det ju vara lite svalt och naturnära är tanken. Med det vitvaxade golvet, den vita träväggen, den ljusgrå björktapeten och vit/grå ullmattan.

Kikade lite på nätet ikväll på dessa:






Vad tycker ni?

Sen måste jag ju bara berätta att jag nu beställt ytterligare två härliga Josef Frank-kuddar till gästrummet, den här gången i tyget Windows. Nu börjar det blir en liten samling och jag kan knappt bärga mig tills jag får puffa dem och lägga dem i gästsängen!



Nu ska jag faktiskt unna mig en liten slurk vin, trots söndagkväll. Ha en mysig sista stund på helgen alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hissgardiner is the shit!

Det enda som kommer upp i detta hus (förtillfället iaf ;) )

De går ju lätt att variera med band i nya färger eller material!



Love alla dina kuddar!

Puss puss

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Kolla hissgardinonline.se Riktigt proffsiga som skickar gratis tygprover. Jag har beställt från dem flera gånger och alltid blivit supernöjd. Lycka till!

Kommentera inlägget här :