Golvet


I höstas, innan vi köpte lägenheten, hittade vi en annan lägenhet som vi blev jätteförtjusta i, men säljaren tog tillbaka den från marknaden och sålde alltså inte. Det var i den lägenheten jag fick med P på spåret att ha vita golv! Jag har ju velat ha det ganska länge, men min kära P har stretat emot lite och inte kunnat se hur det skulle bli framför sig. Men här, i den lägenheten, föll han som en fura han med. Till min stora glädje förstås! :)

Men igår då vi var och tittade på golvproverna blev jag himla osäker på hur jag ville att det skulle se ut, det är ju så svårt när man står och tittar på de där små proverna. Så när vi kom hem mailade jag till mäklaren som visat oss den andra lägenheten och frågade om inte han kunde maila mig bilderna - och det gjorde han. Så jag tänkte visa er hur det såg ut där, så får ni en bättre bild av vad vi är ute efter. Det ser lite vitare ut på bilderna än det var i verkligheten, men det är ganska mycket vitare än de bilder jag visade igår.







Oooh, det kommer bli så fint!

Nu ska vi hälla upp varsitt glas rött och fixa lite med papper och avtal och grejer inför flytten.

Ha en mysig onsdagskväll alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Har du kollat Skatboets vardagsrumsgolv på Rigs blogg? Det är jättesnyggt. Vitlaserad ask, tror jag...skeppsgolv eller något liknande heter det.

Kram!

Kommentera inlägget här :