Bloggar på Byggla


Idag fick jag en rolig kommentar på mitt inlägg "Kökstankar".

Vendela på sajten Byggla har uppmärksammat min blogg och därmed också vårt projekt. Hon tyckte att mina idéer var så spännande att hon bad mig blogga även på deras sajt.

För er som inte känner till Byggla så är det en sajt för olika byggprojekt, där man kan dela med sig av det man gör, men också hämta inspiration från andras projekt.

Det här händer kanske folk för jämnan, men jag känner mig ändå utvald och speciell och väldigt glad över att bli tillfrågad, så självklart har jag startat ett projekt på deras sajt.

Ni hittar mig här, projektet har jag döpt till "Från standard till personlighet", för det tycker jag passar bra.

Välkomna att följa mig även där.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Spännande, jag kollar där också!

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Oj va roligt!

Jag är grymt impad, ska läsa under lupp!

kram kram

Kommentera inlägget här :