Dags att blogga?


Ja, alltså nu har jag ju funderat över det här en längre tid. Att blogga eller att inte blogga. Tills slut kom jag fram till att jag har alldeles för mycket kli i skrivarfingrarna för att inte blogga. Och med tanke på mitt yrkesval så finns det egentligen inga ursäkter att inte blogga.

Egentligen borde jag väl blogga om mitt yrke, företag och karriär, men jag känner ändå att en personlig blogg är stället att börja på. Så välkomna hit - till mitt lilla krypin. Här kommer jag dela med mig av mitt liv och kanske en del andras... :)

Imorgon bär det av till en av mina allra bästa vänner Ingela, som bor i Korea. Det ska bli underbart mysigt, dels att få komma bort från vardagen, men mest att få spendera tid med en riktigt bra vän som bott utomlands (i mitt tycke) alldeles för länge!

Så i början här nu så kommer bloggen att handla om min resa till Seoul och Ingela.

Välkomna till mitt liv!

..P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Puss och välkommen till bloggvärlden!

♥ ♥ ♥

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Kul! Välkommen!

Kommentera inlägget här :